بررسی سایت Dxo mark

بررسی سایت Dxo mark - محمد کاظمی - آموزش عکاسی - عکاسی - DXO Mark - بررسی موبایل - بررسی و مقایسه دوربین ها


این روزها به واسطه کرونا اکثر ما ترجیح می دهیم محصولاتی را که می خواهیم، به صورت آنلاین سفارش دهیم. یکی از دغدغه های آنلاین سفارش دادن این است که شما محصول را نمی توانید بینید و از نزدیک لمس کنید، در نتیجه برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید به نظرات کاربران مراجعه می کنید. این روش نیز دارای معایب زیادی است زیرا اکثر نظرات، سلیقه ای است و به هیچ وجه علمی نیست. امروز می خواهیم با یک سایت خیلی خاص آشنا شویم که در زمینه بررسی تلفن همراه، دوربین، لنز و اسپیکر فعالیت می کند. خوشحال میشم تا آخر با ما همراه باشید و نظر خودتون را با ما در میان بگذارید.


 DXO Mark متعلق به یک شرکت فرانسوی است که در نزدیکی پاریس واقع شده است. این شرکت در زمینه اندازه گیری کیفیت دوربین، صدا، نمایشگر و باتری انواع لوازم الکترونیکی مصرفی فعالیت دارد. کارکنان بین المللی آنها متشکل است از 120 نفر شامل دانشمندان، مهندسان و تکنسین های واجد شرایط که هر یک در حوزه مربوطه خود، متخصص هستند. در این سایت، شما می توانید محصولات را فیلتر کنید تا محصول مورد نظر خود را، راحت تر پیدا کنید. برند، محدود قیمت و تاریخ عرضه محصول به بازار های جهانی از انواع این فیلتر ها هستند.


 زمانی که وارد سایت می شوید، قسمت بررسی تلفن های همراه را می بینید که دوربین اصلی، دوربین سلفی، صدا، صفحه نمایش و باطری هر مورد را امتیاز دهی کرده است و با کلیک بر روی هر کدام، چیدمان محصولات را می توانید عوض کنید. همچنین با کلیک بر روی اسم محصول، می توانید جزئیات بیشتر و حرفه ای تر محصول را مشاهده کنید. در قسمت بعدی سایت، به بررسی دوربین های عکاسی پرداخته شده است که فیلتر ها نیز تغییر می کنند. بر خلاف قسمت قبل که محصولات به دو دسته بازار های جهانی و بازار آمریکا تقسیم می شد، در این قسمت محصولات به دو دسته پایه و حرفه ای تقسیم شده است. در دو قسمت بعدی نیز، لنز و اسپیکرها را مورد بررسی قرار داده است. با کمک این سایت می توانید محصولی را که می خواهید خریداری کنید، ابتدا به صورت حرفه ای بررسی کنید.

نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید

نظرات :
هنوز نظری ثبت نشده است.