معرفی ساناز زمانی - طراح تیما

معرفی ساناز زمانی - طراح تیما

دسته : معرفی

نویسنده : ساناز زمانی

تاریخ : 1401/2/8

معرفی ساناز زمانی - طراح تیما

آموزش_لایتروم تیما تیما_ساناز ادیت_تیما آموزش_تیما آموزش_پیشرفته

در دنیای امروزی که همه کارها وابسته به فضای مجازی شده، هممون نیاز داریم که عکاسی و ادیت رو هرچند کم هم که شده، بلد باشیم. پس اگه میخوای یه شغل پر درآمد داشته باشی و برای خودت تولید محتوا کنی، با ما همراه باش. من ساناز زمانی، می خواهم هرچیزی راجع به عکاسی، ادیت عکس و فتوشاپ لازم داری رو بهت یاد بدم. اگه میگی من تجهیزات و دوربینش رو ندارم، میخواهم بگم فقط با یک موبایل هم می تونی از این راه کسب درآمد کنی. 

 

اگر بخواهم یکم از خودم براتون بگم، من مهندسی برق خوندم و از دوران دانشجویی و حتی قبل از اون، علاقه زیادی به عکاسی و ادیت داشتم. اونقدر این علاقم زیاد بود که همه جا به من می گفتن تو عکس بگیر و درستش کن برامون. با همون برنامه ها و فیلترهای مبتدی توی اپلیکیشن ها، عکس ها رو ادیت میکردم و هیچ اطلاعی از اینکه چه جوری و کجا میشه به صورت تخصصی این حرفه رو یاد گرفت، نداشتم. از دیدن عکس های زیبا و متنوع، لذت می بردم و با خودم می گفتم چرا من چیزهایی که توی ذهنم هست رو خلق نکنم؟

 

گذشت و گذشت تا این که یکی از دوست های عکاسم، بهم گفت که کجا باید آموزش ببینم و با پایان دانشگاه، پا به دنیای یادگیری عکاسی و فتوشاپ گذاشتم. بعد از پایان دوره ها، وارد بازار کار شدم و در آتلیه ای مشغول شدم. بیش از ۵ سال، با دیدن دوره ها و آموزش های مختلف و صد در صد تجربه کردنشون به صورت عملی، سعی کردم مهارتم رو افزایش بدم.

 

همیشه دوست داشتم بیشتر یاد بگیرم و به صورت پراکنده از همه جا، دنبال آموزشهای جدید و حرفه ای بودم تا اینکه با یک تیم متخصص آشنا شدم. در کنارشون، مهارت هام رو در تمام زمینه هایی که می شد ارتقا دادم و حالا با کمک اعضای تیممون، تصمیم گرفتیم که مهارت ها و تجربیاتمون رو که حاصل سال ها تلاش، یادگیری، آموزش و تجربه هست، در اختیار کسانی که علاقه و نیاز دارند قرار بدیم.

 

با ما همراه باشید تا در تیما، یک درصد بیشتر بدونیم.

 

نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید

نظرات :
هنوز نظری ثبت نشده است.