معرفی علی منصورآبادی - برنامه نویس تیما

معرفی علی منصورآبادی - برنامه نویس تیما

دسته : معرفی

نویسنده : علی منصورآبادی

تاریخ : 1401/1/11

معرفی علی منصورآبادی - برنامه نویس تیما

معرفی – علی منصورآبادی – برنامه نویس – برنامه نویس تیما – تیما – Developer – Programming

سلام. وقتتون خوش. علی منصورآبادی هستم، متولد سال 78 و دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار. در این پست می خواهم یکم در مورد خودم براتون بگم. من از همون بچگی علاقه زیادی به کامپیوتر و بازی های کامپیوتری داشتم، جوری که در 7 سالگی تمام دغدغه ام بازی های کامپیوتری بود. تمام سی دی فروش های اطراف خونمون و همسایه هامون از دستم عصبی بودن چون مدام سیستمم رو می زدیم زیر بغل و می بردیم پیششون تا بازی ها رو برام نصب کنن.  

 

چقدر زمان خوبی بود اون موقع ها، وقتی که تمامی دغدغه ها به رد کردن مرحله اول IGI  خلاصه می شد. شاید براتون جالب باشه بدونید که IGI مخفف کلمه I’m going in هست! خب اگر بخوام خلاصه براتون بگم که چطور شد که اینطور شد، اولین جرقه همین جا و سر بازی ها خورد. از یک جایی به بعد، دیگه نه کسی برام بازی نصب کرد و نه حتی کمکم کرد نصب کنم. منم عاشق بازی دیگه، کل سیستم رو ریختم بهم و موفق شدم بازی رو نصب کنم. البته موفقیتم به همین جا خلاصه نشد و اون بازی، آخرین باری بود که صفحه سیستمم رو دیدم، چون دیگه روشن نشد. 

 

در 17 سالگی، بازی ها بعد از 10 سال هنوزهم دغدغه اصلیم بود. ولی با این تفاوت، که من شدم کسی که برای کل فامیل و دوستام بازی ها رو نصب و کرک می کردم. یک جوری حس مخ کامپیوتر بودن، بهم دست می داد تا اینکه با Visual Basic و C++ آشنا شدم. بعد دیگه دغدغه اصلیم این شد که اصلا این کامپیوتر چجوری کار می کنه و چجوری باید باهاش ارتباط برقرار کرد. من زبان انگلیسیم خوب بود تا حدی ولی ده برابر خوب بودن زبانم، ریاضیم افتضاح بود و اینطور شد که با نمره حسابان 8.5 و دیفرانسیل 10.5 وارد دانشگاه شدم.

 

با وارد شدن به دانشگاه، در کمال تعجب شروع به درس خوندن کردم. با دیدن تلاش های دوست هام وعقب بودن خودم نسبت به اون ها، یواش یواش سعی کردم خودمو به اون ها برسونم. یادمه استادم، جناب آقای جم نژاد بهم گفت که قدر آزاد بودنت رو بدون و تا می تونی بخون و یاد بگیر چون از یک نقطه ای به بعد، دیگه اصلا وقت نمی کنی و دقیقا همون طوری شد که استادم گفت. من خوندم و خوندم و با معرفی یکی از دوست هام، از ترم دوم دانشگاه در کنار استاد بهروزی نژاد مشغول به کار شدم. 

 

خلق ارزش، تکه کلام همیشگی استاد بهروزی نژاد، دلیل فرا گرفتن زبان ها و تخصص های زیادی برای من بود. از تخصص در زمینه برنامه های تحت ویندوز با C#، Java و Python گرفته تا برنامه های تحت وب توسط HTML، CSS، Js، Php، Asp و حتی برنامه های پلتفرم موبایل با Java، React Native و Flutter. سعی کردم تا اونجایی که میشه توی تمامی زمینه هایی که می تونم، تخصص داشته باشم و البته که هیچ زبانی هم جای Python رو برام نمی گیره.

 

رشته نرم افزار و کلا برنامه نویسی مثل خیلی از رشته های دیگه اینطوری هست که تا زمانی که وارد بازار کار نشی، اصلا نمی دونی با چی طرفی و باید چیکار کنی. خوشبختانه این اتفاق برای من افتاد که در کنار افراد ارزشمندی شروع به کسب تجربه کنم. از اینکه عضوی از تیما هستم، بی نهایت خوشحالم و هیچ وقت نمی تونستم آرزوی همکاران بهتری داشته باشم. امیدوارم در کنار هم لحظات خوبی داشته باشیم و بتونیم بهم کمک کنیم که شده حتی یک درصد، بیشتر بدونیم.

 

نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید

نظرات :
هنوز نظری ثبت نشده است.